• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Ferratum - Lån utan UC
5. Compricer - Jämför lån (ny)
6. Brixo - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Binly - Lån utan UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Höjde kredit fairlo

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 806
Mottagna reaktioner
598
Poäng
627
Får folk upp den gröna knappen om att kunna levla upp numera? Jag har 3 godkända dragningar sen jag höjde till 50k men ännu ingen knapp inför 100k. Har inga nya bisnodes senaste 3 månaderna men vågar inte höja eftersom knappen inte dykt upp. Kanske nojar i onödan men minns att jag fick ett mail sist där det även stod att jag hade möjlighet att levla upp. Lurigt detta..
Hur menar du? Grön knapp?
Man ansöker ju om en högre kredit när man inte är inloggad? Dvs ”utöka ditt låneutrymme” står det ju typ högst upp vid spalten.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Skogsmulle

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
28 Mars 2016
Meddelanden
1 392
Mottagna reaktioner
375
Poäng
517
Knappen kommer inte upp för alla...man kan testa att söka ändå.

De kommer vara hårda på högst en förfrågan på senaste tre månader på Bisnode över 20000 kr fick jag till svar. Så bara vänta till en är kvar och söka då :)

Lite trist när jag hade förfrågningar i augusti på ett telefonbolag, mathem, apotek. Alla tar ju förfrågningar nu för tiden :) Så en på tre månader är tufft.. men så är det :)
 

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 806
Mottagna reaktioner
598
Poäng
627
Jaha jag har 3 dragningar irad, varit kund i över 2 år. Jag ser ingen knapp. De kan ju inte på förhand veta att jag har fler förfrågningar än en?
Jaja det är vad det är.
 

FarAway

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
22 Oktober 2014
Meddelanden
871
Mottagna reaktioner
357
Poäng
497
Är det verkligen fler som ansöker UTAN att knappen dyker upp? Trodde verkligen att iallafall 90% väntade på knappen innan man ansökte
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp